مشاهدة النسخة كاملة : مكان امتحان البرومترك

soliman atif
03-03-2013, 01:20 AM
يا جماعة انا حجزت البرومترك عن طريق مكتب و مكتوب العنوان فى شارع محى الدين ابو العز بالدقى .........مش الشارع ده فى المهندسين برده ؟؟ و ليه فيه ناس كاتبه انه فى شارع مصدق بالدقى ؟؟ هو فيه كذا فرع و لا ايه ؟؟

moskadawat
03-03-2013, 04:25 AM
يا جماعة انا حجزت البرومترك عن طريق مكتب و مكتوب العنوان فى شارع محى الدين ابو العز بالدقى .........مش الشارع ده فى المهندسين برده ؟؟ و ليه فيه ناس كاتبه انه فى شارع مصدق بالدقى ؟؟ هو فيه كذا فرع و لا ايه ؟؟
الدكتور الفاضل حجز البرومترك في أي مكتب لكن الإمتحان بيبقى في AMIDEST ,وده فيه فرعين
واحد في القاهره في الدقي 18 ش محي الدين
والتاني في الأسكندريه في رشدي
وشكراً

smart_doctor_1989
03-03-2013, 05:36 AM
الدكتور الفاضل حجز البرومترك في أي مكتب لكن الإمتحان بيبقى في AMIDEST ,وده فيه فرعين
واحد في القاهره في الدقي 18 ش محي الدين
والتاني في الأسكندريه في رشدي
وشكراً

السلام عليكم
دكتور انا من اسكندرية وكنت عايز احجز البروميترك مع مكتب المعالى فى القاهرة
هل ينفع احجز من خلالهم الامتحان اللى اكيد بياخدو منه عمولة ليهم بس احجزه فى اسكندرية مش القاهرة
مع العلم ان كلمتهم على الفكرة دى قالولى الاولى مش هاينفع وبعدين قاللى هانشوف

moskadawat
03-03-2013, 05:42 AM
السلام عليكم
دكتور انا من اسكندرية وكنت عايز احجز البروميترك مع مكتب المعالى فى القاهرة
هل ينفع احجز من خلالهم الامتحان اللى اكيد بياخدو منه عمولة ليهم بس احجزه فى اسكندرية مش القاهرة
مع العلم ان كلمتهم على الفكرة دى قالولى الاولى مش هاينفع وبعدين قاللى هانشوف
الدكتور الفاضل تقدر تحجزه و من أي مكتب و مش لازم تروح بتبعتلهم الفلوس في البريد المستعجل وتمن الإمتحان لما تحجزه من مكاتب لا يتعدى 750 جنيه
المهم إنت من صلاحياتك تحدد مكان الإمتحان القاهره أو إسكندريه و يوم الإمتحان ووقته كمان
وشكراً

smart_doctor_1989
03-03-2013, 06:10 AM
الدكتور الفاضل تقدر تحجزه و من أي مكتب و مش لازم تروح بتبعتلهم الفلوس في البريد المستعجل وتمن الإمتحان لما تحجزه من مكاتب لا يتعدى 750 جنيه
المهم إنت من صلاحياتك تحدد مكان الإمتحان القاهره أو إسكندريه و يوم الإمتحان ووقته كمان
وشكراً
اولا شكرا لاهتمامك يا دكتور
بس انا فى ناس زمايلى امتحنوا بروميترك مع نفسهم تبع الاميد ايست ونجحوا
ولما قبلو مع النهدى تبع مكتب المعالى قالولهم لازم تدفعو فلوس البروميترك تانى للمكتب حتى لو امتحنتوه

moskadawat
03-03-2013, 06:26 AM
اولا شكرا لاهتمامك يا دكتور
بس انا فى ناس زمايلى امتحنوا بروميترك مع نفسهم تبع الاميد ايست ونجحوا
ولما قبلو مع النهدى تبع مكتب المعالى قالولهم لازم تدفعو فلوس البروميترك تانى للمكتب حتى لو امتحنتوه
لو الكلام ده حقيقي تاخد بعض و تسجلهم الحوار و تجيب شهودي و تطلع تعمل شكوتين شكوه في مكتب العمل و شكوى تانيه في قسم الشرطه
يعني إيه تدفع تانني مش فاهم و هو ماله أصلن إنت حتى ممكن تدفع و تحجز مع نفسك بأي فيزا
لو المكتب عمل كده إشتكيه إنت وزمايلك ف مكتب العمل و ما تتردتش دقيقه لأن المكاتب بتستنذف الصيادله . و بعدين إمتحان البرومترك مش عليك بيبقى على الشركه اللي إنت رايحلها .
إكتبلي تليفون المكتب و أنا أكلمهم و أشوف الموضوع ده بكره إن شاء الله

smart_doctor_1989
03-03-2013, 06:32 AM
لو الكلام ده حقيقي تاخد بعض و تسجلهم الحوار و تجيب شهودي و تطلع تعمل شكوتين شكوه في مكتب العمل و شكوى تانيه في قسم الشرطه
يعني إيه تدفع تانني مش فاهم و هو ماله أصلن إنت حتى ممكن تدفع و تحجز مع نفسك بأي فيزا
لو المكتب عمل كده إشتكيه إنت وزمايلك ف مكتب العمل و ما تتردتش دقيقه لأن المكاتب بتستنذف الصيادله . و بعدين إمتحان البرومترك مش عليك بيبقى على الشركه اللي إنت رايحلها .
إكتبلي تليفون المكتب و أنا أكلمهم و أشوف الموضوع ده بكره إن شاء الله

هو انا كدة كدة لسة هامتحن البروميترك
وبالنسبة لزمايلى فهما دفعوا تمنه تانى خلاص ودى حاجة ترجعلهم مع انى قولتلهم يتمسكوا انهم مايدفعوش حاجة
انا كل همى دلوقتى انى امتحن فى اسكندرية عشان مشوار القاهرة صعب جدا عليا

moskadawat
03-03-2013, 06:37 AM
هو انا كدة كدة لسة هامتحن البروميترك
وبالنسبة لزمايلى فهما دفعوا تمنه تانى خلاص ودى حاجة ترجعلهم مع انى قولتلهم يتمسكوا انهم مايدفعوش حاجة
انا كل همى دلوقتى انى امتحن فى اسكندرية عشان مشوار القاهرة صعب جدا عليا
بص يا دكتور لو ضايقوك كلم مكتب دواء سمارت فارما و خليهم يحجزولك على الأسكندريه
دول ناس تعاملاتهم كويسه جداً

smart_doctor_1989
03-03-2013, 06:41 AM
ما هى نفس المشكلة يا دكتور
هايقولو احنا اللى بنحجز

moskadawat
03-03-2013, 06:45 AM
ما هى نفس المشكلة يا دكتور
هايقولو احنا اللى بنحجز
بلغ إدارة النهدي أوشركه اللي إنت مسافر ليها
لأن ده نصب و إحتيال

soliman atif
03-03-2013, 12:40 PM
طيب يا جماعة اقرب مكان للشارع ده انى اركب من بعد مترو الدقى عربيات المهندسين ..........صح و لا لا ؟؟

Dr_Mostafa
03-03-2013, 01:36 PM
خش على موقع البروميتريك وهتلاقى خريطه توصلك للاميديست

moskadawat
03-03-2013, 02:24 PM
طيب يا جماعة اقرب مكان للشارع ده انى اركب من بعد مترو الدقى عربيات المهندسين ..........صح و لا لا ؟؟
تركب المترو لغاية البحوث مش الدقي
هتدخل شارع محي الدين
و تمشي خطوتين تلاقي نفسك و صلت

fayezwin1980
03-12-2013, 07:48 PM
http://www.facebook.com/securereg3.prometric
الصفحه الشخصية
http://www.facebook.com/FAYEZWIN1980
متوفر على هذا الجروب اسئلة الهيئة السعودية للتخصصات الطبية
https://www.facebook.com/groups/prometric

حجز امتحان برومترك 01226363031
حجز امتحانات برومترك الهيئة السعودية وقطر والامارات ودبى جميع التخصصات على 01226363031 - 01025151500 - 01124222828
الصفحة: ‏6,405‏ معجبون بهذا.