اعلانات المنتدى

Google
البحث في شبكة الإنترنت البحث في الموقع
العودة   صيدلي المستقبل > مجالات عمل الصيدلي > العمل خارج مصر

قديم 12-15-2013, 08:22 PM   #1
سعيد الحسيني
صيدلي شغال

معدل المشاركات يومياً: 0.11

علم الدولة: Egypt
راقي بأخلاقي

صفحتنا على الفيس بوك

افتراضي صيدليات الوعلان

اية رايكم يا دكاترة في الصيدليات دي ؟

من مواضيع سعيد الحسيني في المنتدى :
سعيد الحسيني غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-15-2013, 10:59 PM   #2
رابيدوس50
صيدلي سوبر

الصورة الرمزية رابيدوس50

معدل المشاركات يومياً: 0.93

راقي بأخلاقي

صفحتنا على الفيس بوك

تعبانه يا دكتور بلاش انا كنت شغال فمجموعه جمبها صيدليات تعبانه ومش شغاله واماكنها مش كويسه هيقولك فالرياض وهو معندوش غير صيدليتين تلاته فالرياض والباقي فالحوطه والسليل والوادي واماكن كلها بدو وقبل منزل كان معظم الصيادله اللي عنده هنود لانه مكنش عارف يجيب مصريين من سمعته طبعا

من مواضيع رابيدوس50 في المنتدى :
رابيدوس50 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-15-2013, 11:38 PM   #3
سعيد الحسيني
صيدلي شغال

راقي بأخلاقي

صفحتنا على الفيس بوك

يعني يا دكتور رابيدوس هيا مجموعة مش كويسة
بالرغم ان عرضهم كان كويس وغري
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من مواضيع سعيد الحسيني في المنتدى :
سعيد الحسيني غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-16-2013, 04:57 PM   #4
رابيدوس50
صيدلي سوبر

الصورة الرمزية رابيدوس50

معدل المشاركات يومياً: 0.93

راقي بأخلاقي

صفحتنا على الفيس بوك

[QUOTE=سعيد الحسيني;128330]يعني يا دكتور رابيدوس هيا مجموعة مش كويسة
بالرغم ان عرضهم كان كويس وغري
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/Q
هما فالاساس مجموعه مش كويسه يا دكتور وشغلها ضعيف وادارتها ملقتش صيدلي هناك بيشكر فيها واماكنها كلها فبلاد نائيه جنب الرياض دا اللي اعرفه عنها من الناس اللي كانت شغاله فيها وانا شفت صيدليتهم بعيني بحكم انها كانت جنبي تعبانه والزباين نفسها بتشتكي منهم ومن نقص البضاعه واسعارهم انا اول عرض زمان وانا بدور علي سفر كانت الوعلان دي وقابلت ساعتها صاحب المجموعه تقريبا علي ما اتذكر كان اسمه صالح الوعلان وكان ساعتها وكيل وزاره الشباب والرياضه فالسعوديه وعنده الصيدليات وكمان واخد توكيل مرسيدس وهيونداي فالمملكه وكان معاه ابنه كان فمكتب اسمه المتولي فالمهندسين تقريبا وكان العقد غريب بتاع 5 ورقات كده ملكش فيهم غير المرتب والنسبه والياقي كله عليك اقامه تراخيص امتحان لان الامتحان ايامنا كان هنا ك مكنش في فمصر زي دلوقت اكسيبر بقي وحاجات كتير مش فاكرها طبعا اللي خلاني مسفرش عليهم لان طبعا مكنش في منتديات ومحدش بيسال بتدبس وتسافر علطول وانت وحظك ول حاجه عقده مكنش كويس خاصه ان كل حاجه انت بتشيلها الاساسي كان 3200 بالجمع علي 12 ساعه والجمع نص يوم ولو منجحتش فالامتحان بيدلك 1750 بس علي 12 ساعه ونص الجمع طبعا مرضتش هو الراجل كان كويس بامانه المشكله اني مستريحتش لمدير المجموعه بيتكلم بطريقه مش كويسه كده كان مصري وابن الراجل برده متنك اوووي الكلام ده ف2007 طبعا اكيد الوضع اختلف بس انا كنت فبلد فالجنوب اسمها الوادي وكانت لحد منزل مش عارفين يجيبوا صيادله مصريين ومن سمعتهم وكانوا بيجيبوا هنود حتي الهنود كمان كانو بيخلعوا منهم دا كان ف2012 معرفش الوضع دلوقت ايه بس اعرف حاجه ناس بالسمعه دي عن تجربه غالبا اللي هيقلهولك هنا مش هتلاقيه هناك بالمناسيه انا كن شغال فمجموعه اسمها فرحان النادر متتخيرش عنها وهما يعتبروا هو والوعلان اللي مسكين المناطق الجنوبيه والنائيه وبينافسوا بعض طبعا بيتافسوا بعض فالفشل ههههههههههه غير كده برده كان مشاكل الصيادله عنده اللي هما مبيخدوش ورقهم وهما نازلين لو عايز تنزل نهائي يعني زي عندنا كده الله اعلم الوضع اختلف دلوقت ولا لا بس انا بحطك فالصوره كامله وانت عليك القرار الكلام دا نقلا عن ناس كانت هناك مش عارف الوضع ايه دلوقت برده علشان مبقاش ظالم لحد انا محددلك بالتواريخ اهه وربنا يكرمك للاصلح يارب ويوسع عليك بس في حاجه هي ان لستتهم كانت كويسه وبرده في حاجه هي مجموعه متقلبه مش ثابته يعني ممكن شهر تلاقي اللسته حلوه وشهر تعبانه شهر عندك شغل وراتبك كويس شهرين تلاته عندك تقص بضاعه ومفيش شغل ولا نسبه ولا لسته ولا راتب كده يعني

من مواضيع رابيدوس50 في المنتدى :

التعديل الأخير تم بواسطة رابيدوس50 ; 12-16-2013 الساعة 06:55 PM.
رابيدوس50 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-17-2013, 12:04 AM   #5
سعيد الحسيني
صيدلي شغال

راقي بأخلاقي

صفحتنا على الفيس بوك

عامة الف شكر يا دكتور رابيدوس ع المعلومات دي كلها
وقدر الله وما شاء فعل
بس انا حتي استغربت من العرض بتاعهم
لانه يعتبر بالطريقة دي افضل بكتييييير من اي مجموعة حتي لو النهدي والدواء